
Continuând consolidarea din domeniul industriei de publicitate online, Microsoft a anunţat că va cumpăra compania aQuantive pentru aproximativ şase miliarde de dolari – cea mai mare achiziţie a sa din istorie.
Despre Microsoft s-a zvonit că ar urma să cumpere compania 24/7 Real Media, una dintre cele mai mici firme de publicitate scoase la vânzare, însă WPP Group a anunţat că a cumpărat deja firma cu pricina pentru aproximativ 649 de milioane de dolari. Luna trecută, liderul de piaţă DoubleClick a fost achiziţionat de Google, iar Yahoo a cumpărat, la rândul său, Right Media.
aQuantive este cunoscută cel mai probabil în industria de profil pentru agenţia de publicitate Avenue A | Razorfish, una dintre cele mai mari din lume. Aceasta oferă consultanţă, servicii de media planning şi creaţie publicitară.
Compania mai oferă DRIVEpm, o unealtă care potriveşte campaniile cu inventarul disponibil al editorilor şi maximizează veniturile. Platforma Atlas de la aQuantive ajută la optimizarea campaniilor de marketing şi îmbunătăţeşte veniturile editorilor.
"Anunţul reprezintă următorul pas în evoluţia reţelei noastre de publicitate de la investiţia iniţială făcută în MSN, la reţeaua mai largă Microsoft, care include Xbox Live, Windows Live şi Office Live, şi acum la întreaga capacitate a internetului. Microsoft este interesată să creeze o afacere publicitară de succes şi că încheie parteneriate cu toţi clienţii din această industrie pentru a ajuta la maximizarea oportunităţilor oferite de publicitatea digitală", a remarcat Steve Ballmer, CEO la Microsoft.
Cei 2.600 de angajaţi de la aQuantive vor continua să lucreze ca parte a Online Service Business de la Microsoft. Spre deosebire de afacerea Google-DoubleClick despre care Microsoft susţine că reduce competiţia prin combinarea unor companii care oferă aceleaşi servicii, Microsoft susţine că aQuantive este doar un element complementar la soluţiile disponibile prin intermediul MSN adCenter.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu